Arta cu nisip pentru copii ( sand art)

Atat mie cat si fetelor ne-a placut mult sa urmarim pe internet diverse filmulte privind realizarea unor adevarate frumuseti cu nisip colorat.

Cand am gasit jocul n-am avut nici cea mai mica ezitare in a-l achizitiona mai ales ca avea si un pret mai mult decat avantajos.

Sand art (1)

Setul contine 6 sticlute de plastic de forme diferite ( exact cele de pe ambalaj) cu 6 dopuri, 10 pungute cu nisip colorat in 5 nuante, o palnie mica si un instrument care nu stiu cum se numeste, un fel de spatula cu ajutorul caruia poti aranja nisipul in sticla

Am pus nisipul in recipiente recuperate de la iaurturi, ne-am dotat si cu lingurite si farfurioare de plastic si ne-am apucat de umplut sticlele cu nisip asa cum vazusem noi prin filmuletele de pe net fara a ne face iluzii ca suntem in stare sa realizam si peisaje.

Sand art (3)Sand art (4) Sand art (5)

Prima sticluta realizata, arat minunat imediat ce a fost terminata

Sand art (2)

Dupa cateva zile am descoperit ca nisipul se taseaza si ca mai are nevoie de completari, iar daca mai vine si cate-un pitic sa rasuceasca sticla pe toate partile, modelul realizat initial se deformeaza

Sand art (6)

Intr-unul din filmuletele de pe youtube pe care le-am urmarit recent( dar din pacate acum nu-l mai gasesc si se pare ca nu l-am salvat) am gasit doua trucuri care ne-ar fi fost de folos:

  • in primul rand, dupa ce artistul a umplut sticla cu nisip , cu ajutorul unei surubelnite tasa nisipul in mijlocul sticlei fara sa deranjeze modelul, completand apoi cu nisip. A repetat aceasta orperatie de mai  multe ori
  • la final, in loc sa completeze cu nisip, a pus un lichid ce parea a fi aracet pe care l-a amestecat cu nisip pentru a forma un fel de dop.

Cunoscand acestea, aseara am mai completat si noi colectia de sticle colorate

Sand art (7)

Mai avem acum doar doua sticlute si nisip probabil doar pentru ele. Cum nu vrem sa ne oprim doar la acest joc, iar sticle gasim oricand fie ele de sticla fie de plastic, ne-am documentat cum sa ne facem singure nisip colorat:

  • O metoda ar fi prin colorarea sarii de bucatrie cu creta colorata ( un tutorial gasiti aici)
  • O alta metoda e cea de a colora chiar nisip, in cazul in care aveti nisip adevarat ( nisip colorat)

Pe youtube sunt multe filmulete prin care poti invata atat cum sa iti faci nisip colorat( sau un substitut de nisip), dar si cum sa realizezi sticlele.

Un gând despre &8222;Arta cu nisip pentru copii ( sand art)&8221;

Lasă un răspuns

