A venit timpul … unei noi provocari

A venit timpul … sa mai scriu si pe blog. Anul trecut, din diverse motive personale, de sanatate a mea sau a copiilor n-am mai avut timp si de calculator. Am decis ca e mai important sa petrec timp in plus cu familia, sperand ca la un moment dat voi reincepe sa povestesc aici despre activitatile noastre suplimentare. Noi le-am facut in continuare, cum eram obisnuiti, insa n-am mai scris aici. Cu surprindere am remarcat ca a trecut aproape un an de la ultima postare de aici.

Anul acesta mi-am propus sa facem activitati tematice pe saptamana, un fel de provocare pt noi de a ne dezvolta creativitatea. Ne stabilim o tema saptamanala, si in saptamana respectiva trebuie sa realizam cat mai multe obiecte in tehnici diverse corespunzatoare temei. Ideea mi-a dat-o Vavaly, cu provocarea ei cu inimioare de anul trecut, cand a facut zilnic, timp de o saptamna postari cu inimioare lucrate de ea si fiul ei. Am raspuns si noi atunci provocarii si ne-a placut enorm aceasta activitate. Insa pentru ca noi suntem scolari ceva mai maricei si temele sunt destule de la scoala, nu ne propunem sa lucram zilnic ceva, ci doar sa facem intr-o saptamana cat mai multe, dar minim 3 obiecte corespunzatoare temei.

Va asteptam sa ne urmarti realizarile saptamanale si daca doriti sa va alaturati si voi provocarilor noastre.

Ajutata de fetele de pe forumul Re-Creativ, am intocmit o mica lista de inceput a temelor saptamanale pe care vrem sa le realizam:

26 ian – 1 feb : Oameni de zapada.
2 – 8 februarie : Mielusei si oite
9 – 15 februarie : Inimioare
16 – 22 februarie : Trifoiul norocos
23 – 29 februarie : Martisoare
1 – 7 martie : Ghiocei pentru mama
8 -14 martie : Saptamana florilor
15 – 21 martie :
22 – 28 martie :

Daca aveti idei pentru completarea listei, cu drag le vom analiza sa le adaugam in lista noastra.

Un gând despre &8222;A venit timpul … unei noi provocari&8221;

Lasă un comentariu